راهنمای بهبود رتبه الکسا

راهنمای بهبود رتبه الکسا

راهنمای بهبود رتبه الکسا

پیشنهاد میگردد قبل از خواندن این مطلب حتما مقاله آلکسا چیست رو مطالعه بفرمایید.

بسیاری از مردم سؤال می کنند: چگونه می توانم رتبه الکسا را ​​بهبود ببخشم؟ ما می دانیم که این متریک برای شما و تجارت شما چقدر مهم است. به عنوان یک معیار عمومی ، تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکای احتمالی رتبه الکسا را ​​جستجو می کنند و از آن به عنوان روشی برای ارزیابی ارزش تجارت شما استفاده می کنند. به همین دلیل ، پیشرفت در رتبه شما می تواند تأثیر واقعی در دید شما نسبت به دلار وسنت شما بگذارد.

برای کسانی که تازه وارد الکسا هستند و یا با رتبه الکسا نا آشنا نیستید - این یک متریک است که خلاصه ای سریع از عملکرد یک سایت (شما یا رقیب شما) نسبت به سایر سایت های وب ارائه می دهد. اگر تمرکز خود را بر روی آن متمرکز نکرده اید ، ممکن است همه تلاش خود را انجام دهید تا ارزش و دید کسب و کار خود را به حداکثر برسانید.

در کل ، اختیارات سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود .

اما قبل از اینکه به این نکته توجه کنیم که چگونه می توانید رتبه الکسا سایت خود را بهبود بخشید ، باید یک قدم به عقب برداریم. درک فرم آرایش مرتبه الکسا بسیار مهم است ، بنابراین می دانید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید.


بیا شروع کنیم.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما تخمینی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایر سایتها است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد: در مقایسه با تمام سایت های دیگر ، سایت من چگونه کار می کند؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک اقدام نسبی است ، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت بستگی دارد ، بلکه به تغییر در ترافیک سایتهای دیگر نیز بستگی دارد.

الکسا چگونه داده های خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پنل داده ترافیک بزرگ است که از میلیون ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است. براساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدید کنندگان همه سایت های اینترنتی را تخمین می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح سوگیری ها و همچنین شناسایی و دور زدن ترافیک جعلی یا هرزنامه است. دانشمندان داده های ما بهترین در تجارت هستند و آنها اطمینان می دهند که داده هایی که ارائه می دهیم عاری از سروصدا و داده های غیر انسانی است ، بنابراین می توانید بهترین تصمیم را برای تجارت خود بگیرید.

رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟

هر روز ، الکسا در طی 3 ماه گذشته میانگین بازدید کنندگان روزانه و بازدید از صفحه به هر سایت را تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیبی از بازدید کنندگان و بازدیدهای صفحه را در طی 3 ماه گذشته دارد ، در رتبه شماره یک قرار گرفته است. این سایت با کمترین رتبه در جایی حدود 30 میلیون قرار دارد. اگر هیچ کس در پانل اندازه گیری ما طی 3 ماه گذشته از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.
 

چگونه تعداد بازدید کنندگان یک سایت در رتبه الکسا تأثیر می گذارد؟

اگر تعداد بازدید کنندگان یک سایت را در مقابل رتبه ترسیم کنید ، چیزی شبیه به این است:
 
Visitors vs. Rank
در راس این نمودار Google.com قرار دارد که تعداد زیادی بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد و در رتبه 1 قرار دارد. سایت های انتهای "سر" طرح ، مانند Google.com ، در مقایسه با سایت های "دم بلند" در انتهای دیگر ، میزان زیادی از ترافیک را به خود اختصاص می دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که به دلیل شکل توزیع ، تغییر بسیار ناچیزی در تعداد بازدید کنندگان از سایتی در دم بلند باعث تغییر بزرگی در رتبه می شود
 
 
 
https://blog.alexa.com/wp-content/uploads/2014/06/Long_Change-Visitors-vs.-Rank.jpeg
با این حال ، هرچه به سر نمودار نزدیکتر شوید ، بازدید کنندگان بیشتری برای افزایش یک رتبه احتیاج دارند. تفاوت زیادی در ترافیک سایت وجود دارد که در رده 10 قرار دارد در مقابل سایتی که رتبه 200 را دارد
High_Change Visitors vs. Rank

کسب رتبه دقیق تر الکسا

برای به دست آوردن رتبه دقیق تر الکسا می توانید معیارهای سایت خود را در الکسا تأیید کنید. سایتهای دارای معیارهای معتبر ، معیارهای خود را به جای اینکه براساس اطلاعات پانل داده ما ، مستقیماً توسط الکسا اندازه گیری می کنند تأیید معیارهای سایت شما رتبه دقیق تری ارائه می دهد ، اما لزوماً رتبه بهتری ندارد! چندین مزیت دیگر از Metrics Site Certified وجود دارد ، اما رتبه دقیق دقیق الکسا فقط یکی از آنهاست.
 

چگونه رتبه الکسا بهتری کسب می کنید؟

چندین تاکتیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا شما کمک می کند:

محتوای جذاب و اصلی تولید کنید ، اغلب به روز شده و ارزش واقعی مخاطبان خود را ارائه می دهید. محتوایی که از این انگیزه دور می شود ، نتوانسته است مخاطبان وفادار بسازد. هنگامی که خوانندگان منابع با ارزش و آموزنده ای را می یابند ، با محتوای آینده درگیر می شوند و در بین شبکه های خود (ساختمان پیوند) به اشتراک می گذارند و بازدیدکنندگان جدیدی را معرفی می کنند که به طور بالقوه به مشتری تبدیل می شوند. محتوای با کیفیت نیز توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل پاداش می گیرد ، که برای دستیابی سریعتر به پاسخ های بهتر برای کاربر نهایی ، قدم هایی می گذارد.
find content ideas tour
 

برای پیوند دادن به وب سایت خود ، سایتهای مرتبط بیشتری کسب کنید.

در غیر این صورت به عنوان پیوندهای ورودی شناخته می شود ، این تاکتیک به موتورهای جستجو کمک می کند  و همچنین باعث افزایش اعتماد و کیفیت سایت شما می شوند. به عبارت دیگر ، پیوندهای معتبر ورودی (از سایتهایی که عملکرد خوبی دارند) اعتبار سایت شما را می دهد. این تاکتیک باید با تولید محتوای جذاب و اصلی پشتیبانی شود ، چرا که اگر نمی خواهند بمانند ، بازدید کنندگان را به سمت سایت خود هدایت می کنند؟

 پیوندهای داخلی

پیوندهایی هستند که از یک صفحه یا ارسال در سایت شما به صفحه دیگر منتهی می شوند. اینها مفید هستند زیرا آنها بازدید کنندگان را از طریق وب سایت شما (به عنوان مثال پیمایش وب سایت) راهنمایی می کنند ، و آنها را درگیر مطالب مرتبط و مرتبط می کنند. آنها همچنین به پیوندهای سایت کمک می کنند ، این لینکهای فرعی هستند که در موتور جستجو در زیر لینک صفحه اصلی شما ظاهر می شوند. اما باز هم ، ایجاد محتوا درجه یک با هر استراتژی پیوند داخلی همراه خواهد بود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مطالبی که شما تولید می کنید مربوط به بازدید کنندگان شما باشد و از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
در کل ، هر دو لینک ورودی و داخلی به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا محتوای سایت (های) شما را بفهمند و تعیین کنند که چقدر برای بازدید کنندگان ارزش دارد. اما در حالی که بخش مهمی از استراتژی آنلاین شماست ، باید از ارتباط مناسب استفاده کنید. پیوند بیش از حد می تواند اعتبار یا خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است توسط موتورهای جستجو جریمه شود.
کلمات کلیدی را پیدا کنید که به سمت رقبای شما ترافیک می کند و سایت خود را برای آنها بهینه می کند ، یا کمپین های PPC را برای آن کلمات کلیدی خریداری کنید. با انجام یک تحقیق کلمه کلیدی کمی می توانید درک کنید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و چگونه است. به نوعی ، تحقیقات کلمات کلیدی در حال یادگیری صحبت کردن به زبان مشتریان شما در متن نیازها و خواسته های آنها است. نمایندگان بازاریابی ورودی ، یک اینفوگرافیک عالی را در 5 انگشت از استراتژی قرار دادن کلمات کلیدی به اشتراک گذاشتند که به شما در انتخاب مناطق مناسب در سایت خود برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر ، کمک می کند.
استراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید و یاد بگیرید که چه چیزی مؤثر است.
 دلایل مختلفی برای تحلیل اهمیت رقابت شما وجود دارد ، اما به طور خلاصه آنالیز رقابت می تواند تحلیل سایت خود را در متن قرار دهد. بنابراین ، درک واضح تری از آنچه معیارها مهم هستند ، چه استراتژی هایی را برای کار (برای شما و رقبای خود) کار می کنند و به شما امکان می دهد روند صنعت را شناسایی و پیش بینی کنید. همه این زوایا به اطلاع شما در مورد استراتژی کلی شما کمک می کند و به شما امکان می دهد تصمیم گیری در مورد کسب و کار با دانش بیشتری بگیرید که تأثیر مثبتی بر موقعیت شما در بازار خواهد گذاشت.

بهترین شیوه SEO را در وب سایت خود دنبال کنید.

SEO یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار مقدار قابل توجهی از وقت و توجه شما است. اما سئو فقط مربوط به بهبود ارتقاء و دید وب سایت شما نیست. این همچنین در مورد بهتر ساختن سایت شما برای مشتریانی است که از آن استفاده می کنند تا با مارک شما ارتباط برقرار کنند. بدون داشتن یک تجربه کاربری خوب ، امید زیادی برای نگهداری یا تبدیل مشتریان خود ندارید.
منابع بی شماری برای یادگیری درباره سئو وجود دارد ، اما الکسا یک پشته بازاریابی را ارائه می دهد که شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و ابزار تجزیه و تحلیل وب به عنوان بخشی از برنامه پیشرفته ما است. دستورالعمل خاصی در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ، قابلیت استفاده ، عملکرد صفحه ، پیوند به عقب و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.
منبع : blog.alexa.com