سناریو
همچنین چالش دیگری را حل می کند: خطوط انتقال. شبکه های تمیز قبلی از
پروژه های انتقال به طول قاره برای انتقال نیرو از مناطق با تولید تجدید
پذیر بهینه به مراکز بار استفاده می کنند. این امر به میلیاردها دلار
سرمایه گذاری و غلبه بر مقاومت محلی برای اجازه چنین پروژه هایی نیاز
دارد.وی گفت: "از آنجا که قیمت باد و خورشیدی به طرز چشمگیری کاهش یافته
است
، ... حکمت متعارف مبنی بر
اینکه باد فقط در کمربند باد در وسط کشور مقرون به صرفه است ، خورشیدی فقط
در جنوب غربی آفتابی فقط مقرون به صرفه است - این نیست. دیگر صادق است ،
"ریک اوکانل GridLab در تماس گفت. "در حالی که ما هنوز نیاز به ساخت انتقال
قابل توجهی داریم ، اما بیشتر انتقال آن منطبق بر منطقه ایی است.براساس
این گزارش ، تمرکز بر روی "انتقال نیروها" منجر به هزینه های انتقال
"متوسط" می شود.تجزیه و تحلیل پاسخ تقاضا یا بار قابل کنترل را بررسی نمی
کند. چنین فناوری هایی می توانند منجر به سوختن بنزین کمتری برای ظرفیت اوج
و احتمالاً روشهای ارزانتر برای تعادل شبکه شوند.به همین ترتیب ، مجموعه
ای از منابع شرکت صفر کربن در مراحل اولیه تجاری سازی (توربین های کوچک
مدولار هسته ای ، هیدروژن ، ذخیره سازی طولانی مدت) می تواند رسیدن به هدف
را حتی ساده تر کند ، اما تجزیه و تحلیل باعث می شود کارها با ابزارهایی
روز امروز بازار انجام شود
آیا چنین تجدید پذیرهای عظیم قابل اتکاء هستند؟
این
مطالعه نشان می دهد برای دستیابی به 90 درصد وضعیت پاک ، ایالات متحده
باید ظرف 15 سال آینده 1100 گیگاوات باد و خورشیدی جدید بسازد. این میانگین
به طور تقریبی 70 گیگاوات در سال مستقر است ، بیش از سه برابر باد و
خورشید اضافه شده در روز به پایان می رسد. ایالات متحده آمریکا در سال 2002
تنها 65 گیگاوات ظرفیت بنزین اضافه کرد ، بنابراین ، این سطح از سرمایه
گذاری انرژی اتفاق افتاده است - فقط با تجدید پذیر نیست.
ارزیابی
های قبلی نشان می دهد خطر دست کم گرفتن رشد تجدید پذیر در آینده بر اساس
گذشته است. این گزارش شامل تخمین هزینه خورشیدی و باد از مبنای فناوری
سالانه آزمایشگاه انرژی تجدیدپذیر
ملی است. هزینه های امروز چیزی که چهار یا پنج سال پیش NREL برای
سناریوهای گلگون 2050 پیش بینی کرده بود ، دستخوش تغییرات اساسی شده است.
فادکه
گفت: "نکته کلیدی که برای ما بسیار هیجان انگیز بود ، و به همین دلیل از
ما خواسته شد این مطالعه را انجام دهیم ، این است که هزینه ها خیلی سریعتر
از همه کارشناسیهای این حوزه از جمله ما که پیش بینی کرده بودیم کاهش
یافته است."
انرژی پاک
به طور مداوم از انتظارات تخصصی فراتر می رود. با این حال ، 70 گیگاوات در
سال یک رشد بی سابقه است. برای مقایسه ، مطالعه موردی بدون سیاست جدید ، که
باعث می شود بازار ظرفیت جدیدی را انتخاب کند ، تنها تا سال 2035 به 53
درصد انرژی پاک می رسد. باید با سیاستهای بهم مرتبط شود..
سیاست اقدام فدرال هنوز هم لازم است
این
مطالعه با یک قطعه همراه توسط اندیشکده نوآوری انرژی ارائه شده است که
دقیقاً چه سیاستی را برای دستیابی به 90 درصد انرژی پاک مورد نیاز ارائه می
دهد. یک استاندارد ملی انرژی پاک ،بخش عمده ای از کار را با کمک اصلاحات
سیاست و سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه انجام می دهد. معاون وزیر نوآوری
انرژی ، سونیا آگگروال گفت: "عبور از سیاست های فدرال در اسرع وقت ، گامی
بزرگ در جهت درست است." "در عین حال ، من فکر می کنم که مقیاس گسترش
استقرار بالقوه در صنعت انرژی های تجدید پذیر
با توجه به آن واقعاً مهم خواهد بود." بخش دوم به معنای پاکسازی موانع دو
برابر شدن یا سه برابر شدن استقرار تجدیدپذیر سالانه از طریق ساده سازی
مجوز و اتصال و روشن کردن قوانین بازار از جمله تعامل سیاست های دولت برای
انرژی پاک و مقررات فدرال است. استانداردهای انرژی پاک بخشی از اجماع جدید
در مورد چگونگی دموکراسی برای مقابله با سیاست های اقلیمی است. شواهدی مبنی
بر اینکه این سیاست در واقع می تواند موجب صرفه جویی در هزینه شود می
تواند ابزاری با ارزش برای فشار قانونی باشد.
منبع :greentechmedia